تاریخچه Splinter Cell از اغاز تا پایان قسمت2
فصل
سوم :chaos theory:سم- تکنولوژی- قدرت
به خاطر علاقه ی شدیدی که به این بازی داشتم گفتم تاریخ جه و کل داستان این بازی رو برا تون بزارم تا اگه بااین بازی فوقولاده اشنا نیستید اینو بخونید تا بفهمید با چه شاهکاری سرو کار دارید
گرافیک و باز هم
گرافیک.حقیقتا این عنوان لایق آخرین تکنولوژی روز بود.به لطف shader
model3 این بار شاهد تحولی عظیم در کیفیت بازی بودیم.آنقدر گرافیک وصف نا
پذیر بود که بسیاری از سایتها از آن به عنوان تست جدید ترین کارتهای
گرافیکی استفاده میکردند.همچنین چند شرکت با قرار دادن این بازی در بسته
سخت افزاری خود از این بازی برای به رخ کشیدن قدرت آخرین محصولاتشان بهره
می بردند.
اما غیر از گرافیک که واقعا چشم هر بیننده ای را نوازش میداد چندین حرکت
جدید برای ن ا کردن دشمنان به بازی اضافه شدن.همچنین قرار گرفتن چاقو برای
اولین بار به عنوان یکی از تجهیزات کلیدی
سم.
حالا سم میتوانست به جا باز کردن حرفه ای قفل ها آنها را بشکند از موانع
پارچه ای به راحتی عبور کند و...!
بازی بسیار لذت بخش که لایق چند بار به اتمام رساندن بود.محیط های با شکوه
تر و فعال تر شدن نقش سم و کاراکتر های دیگر از جمله نکات دیگر بازی به
شمار میرفتند.البته این نکته را نباید از یاد برد که بازی خشن تر شد که کم
کم مخاطب را برای تحول داستانی بزرگ آماده می کرد.
پروژه سوم کاملا توسط تیم مونترال انجام گرفت که انصافا تیم سازنده برتر
این بازیست
فصل چهارم: double agent :سقوط صلابت
(double agent)با مرگ سارا دختر سم تنها بازمانده خانواده اش شروع شد. سم
سقوط کرد و دیگر قید همه چیز را زد.چنان که در خواست عاجزانه لمبرت را
مبنی بر شرکت در خطر ناکترین و احمقانه ترین ماموریت از نگاه هر عقل سلیمی
را پذیرفت!
ماموریتها این بار در روشنایی نیز دنبال می شدند و سم برای اولین بار دو
گروه فرمانده داشت.JBA به موازات NSA.تم بازی به شدت غم آلود و افسرده
دنبال میشد و موسیقی باز هم فاکتور غم بازی را تکمیل کرد.
گرافیک تقریبا همان گرافیک نسخه قبل همراه با کمی بود.اما چهره سم بسیار
نافذ و شکسته شد.
وجود سیستم اعتماد که هر چه به سوی هر گروه متمایل میشد از اعتماد گروه
مخالف کاسته میگشت.سیستمی بود در نوع خود جذاب و نوین. بازی تا حدودی
کوتاه و عجولانه به پایان رسید.
ادامه دارد...
کلمات کلیدی :
» نظر